Copywriting

Copy je jako vanilkové šodó na buchtičkách. Nositel chuti a informace, bez kterého by to byly jenom… inu, suché buchtičky, které nikoho nedojmou a nezaujmou. Copík, který se umí intuitivně vcítit do vaší cílové skupiny a sype z rukávu úderné webcopy, vtipné posty na Instagram nebo obsahově zajímavé články, je vanilkovým šodó, které v naší kuchyni nikdy nechybí.

CHCI VAŠE VANILKOVÉ ŠODÓ

Texty
v našem podání

Jasně a výstižně

Dlouhé literární výlevy přenechejme žánrovým autorům. Na web chceme jasné texty, které jsou dobře strukturované a protučněné – oboje totiž usnadňuje čtenáři rychlou četbu bez zadrhávání. Originalita je důležitá, nikdy však nesmí mít navrch před obsahem samotného sdělení.

Otravná důslednost

Napsat dobrý text je jedna věc. Napsat dobrý text, který je plný klíčových slov, uctívá SEO a vyhledávače vábí jako siréna na moři, je věc druhá. A věcí třetí je grafika. Často řešíme ubrání jednoho písmenka tam a přidání druhého jinde. Prostě tak, aby byl web eňo ňůňo úplně všude.

Síla příběhů

Od pradávna lidé sedávali večer u ohně a se zatajeným dechem naslouchali příběhům. I vy máte příběh. My ho dokážeme odvyprávět tak, aby vás odlišil od tisíců jiných a přiměl vaše klienty k tomu, že si vás zapamatují… a navíc o vás budou u ohně vyprávět ostatním!

Jednotná komunikace

Dokonce i v copywritingu je důležité nastavit hned na začátku komunikační strategii. Proč? Protože chceme na klienta mluvit jeho jazykem na všech místech, na kterých se s vámi setká. Na webu, na sítích, na venkovní reklamě nebo třeba v často opomíjených e-mailech.

Co se teď bude dít

  1. 1

    Jakmile se nám ozvete, domluvíme si první business.

  2. 2

    Do týdne vám dáme vědět, kolik vás to celé bude stát.

  3. 3

    Po odsouhlasení kopneme do vrtule a začneme pracovat.

  4. 4

    Na týdenní bázi s vámi komunikujeme a bavíme se o jednotlivých krocích

    .
  5. 5

    Práce je hotová, vy jste happy, my jsme happy, všichni jsou happy.

Chcete pomoct se svým projektem?

Máte zájem s námi spolupracovat?