Web je vaší online vizitkou. Často hraje roli jakéhosi prvního rande se zákazníkem, který se do vás buď zamiluje, nebo to vezme úprkem ke konkurenci. Promyšlený web po stránce grafické, obsahové a především strukturální vás přiblíží vašemu businessovému cíli jako nic jiného.
CHCI MÍT SKVĚLÝ WEBNež se pustíme do návrhu designu, musíme do detailu promyslet něco mnohem důležitějšího. UX neboli User Experience = logickou kostru, která simuluje pohyb zákazníka na všem webu. Žádná zmatená klikání a dlouhá hledání, jen ryzí intuitivní tanec, který vede k vytyčenému cíli – nákupu.
Dobrý architekt myslí dopředu. Předpokládá nepředpokládané a už při návrhu spodních pater webu spřádá napojení na online marketing, optimalizaci pro vyhledávače, dohledatelnost v online světě a vůbec celou marketingovou strategii vašeho brandu. Protože klient, který o vás neví, je vám doslova a do písmene prd platný.
Základem je jasná definice toho, co od webu čekáte. Má prodat? Vzdělávat? Podle přesně vydefinovaného zadání začneme budovat základní infrastrukturu tak, aby se vašim potenciálním klientům jezdilo na vašem webu jako po másle. A taky na mobilu, protože přes 50 % lidí si ho zobrazí právě tam.
Web není želvička, kterou hodíte do moře s romantickým přáníčkem „Plav!“. Dost rychle byste totiž mohli jít ke dnu. Než nasadíme ostrou verzi, interně otestujeme veškerou funkcionalitu a vychytáme všechny brouky. Ze zkušenosti totiž víme, že ač se snažíme sebevíc, vždycky se tam nějaká sviňucha beruška vloudí!
1
Jakmile se nám ozvete, domluvíme si první business.
2
Do týdne vám dáme vědět, kolik vás to celé bude stát.
3
Po odsouhlasení kopneme do vrtule a začneme pracovat.
4
Na týdenní bázi s vámi komunikujeme a bavíme se o jednotlivých krocích.
5
Práce je hotová, vy jste happy, my jsme happy, všichni jsou happy.
Češi jsou evropskou jedničkou v nakupování na internetu. Jsou to rozmazlení zákazníci, kteří vám nedají nic zadarmo. Kritikou nešetří, zatímco pochval mají v kuchyni jako šafránu. Dobře strukturovaný web se zajímavým designem, který je intuitivní, přehledný a servíruje zboží a služby na zlatém podnose je základem každého businessu, který nechce v nejbližším kvartálu skončit v propadlišti internetových dějin.