Je vlastně takovou kletbou Imperius (omluva všem nefandům Harryho Pottera). Znamená totiž, že po začarování spuštěné kampaně budou vaši klienti dělat přesně to, co po nich chceme. Založí si účet, přihlásí se k newsletteru nebo u vás s lehkou nadsázkou nechají výplatu.
ULALA, TOHLE POTŘEBUJUNa bouřlivém brainstormingu s celým týmem se začínají rodit myšlenky s velkým M. Vedení kampaně má na starosti markeťák s letitými zkušenostmi a citem pro cílovou skupinu, design navrhuje grafik a texty pocházejí z pera copywritera.
Protože rádi vyhráváme, nikdy nebojujeme na jediné frontě. Na cílovku pálíme ze všech stran, nenápadnými, leč přesnými střelami. Soulad marketingových aktivit je samozřejmostí a nutností, proto téměř vždy verbujeme do boje i sociální sítě a kvalitní content marketing.
Čemu se opravdu hodně vyhýbáme, jsou zbytečné aktivity. Proto si na začátku každé kampaně jasně řekneme, čeho chceme dosáhnout. Sledujeme klíčové ukazatele výkonu, takzvaná KáPéÍčka (Key Performance Indicator) a díky nim neustále vyhodnocujeme, jestli jsme na správné cestě.
Měřit a analyzovat umí kdekdo, nejpodstatnější je ovšem data vyhodnocovat a dělat to správně. Každá jedna kampaň nás posouvá dál, každá jedna reklama nebo banner v sobě reflektují roky měření a analýz. Ne každého to baví, proto na to máme analytika, který čísly doslova žije.
1
Jakmile se nám ozvete, domluvíme si první business.
2
Do týdne vám dáme vědět, kolik vás to celé bude stát.
3
Po odsouhlasení kopneme do vrtule a začneme pracovat.
4
Na týdenní bázi s vámi komunikujeme a bavíme se o jednotlivých krocích
.5
Práce je hotová, vy jste happy, my jsme happy, všichni jsou happy.